A mi Józsefvárosunk

459. Információszolgáltatás

2015. december 21. - akoskomassy

Csak úgy, zéertésen – Most, hogy már a Józsefvárosi Önkormányzat minden háttérintézményét összevonták mindennel (és ez persze egyáltalán nem a közvetlen klientúra pozícióba helyezése érdekében történt), az ember feltételezné, hogy az információszolgáltatás profi módon és gyorsan zajlik.  Vagy legalábbis a formál logika szabályai szerint még ilyen elméleti következtetésre is juthat. Aztán jött a friss tapasztalat. 

illes23-3.jpg

Számos a lakhatási bajokkal foglalkozó civil közéleti szereplővel, aktivistával folytattunk/folytatunk rendszeres eszmecserét a megoldásokról, az elszegényedési, lakásvesztési krízisek megelőzéséről, vagy a már előállt mindennapi egyéni bajok kezeléséről. Ezért a holdingosítás egyik termékéhez a JóGaKözpont* vezetőjéhez fordultam még novemberben, kérvén, hogy tájékoztassanak:

Feladó: Komássy Ákos <akos@komassy.hu>
Dátum: 2015. november 24. 22:43
Tárgy: Információkérés a megbeszéltek szerint
Címzett: "pestii@jozsefvaros.hu" <pestii@jozsefvaros.hu>

Mint szóban jeleztem, szeretném egyes mértéktartó civil aktivistákkal folytatott beszélgetéseim során az eszmecserét egy az önkormányzattal kölcsönös megértés, esetlegesen egy lehetséges közös fellépés felé terelni az önkormányzati bérlakások állagának javítása, a bérházak megújítása, a bérleti rendszer átláthatóbbá, kiszámíthatóbbá és transzparensebbé tétele mentén. E tevékenységemhez kérem, hogy tájékoztasson az alábbi információkról, illetve amennyiben nyilvánosan elérhetők, akkor kérem tájékoztasson azok elérésének útjáról, módjáról.

  • Mennyi üres bérlakás/lakás albetét található jelenleg önkormányzatunk (id est a JGK) kezelésében, melyik lakóházakban? Kérem a lakóházak között jelölje meg külön az önkormányzati bérházakat!
  • Ezek közül melyik lakható, melyik nem, illetve beköltözéshez milyen értékű felújítás szükséges (amennyiben nincs friss adat, akkor a legutóbbi állapotfelméréskor rögzített adat is megfelel.)
  • Az üres bérlakások közül melyik szerepel folyamatban lévő pályázati kiírásban illetve melyik nem?
  • Milyen forrásokkal rendelkezik a JGK Zrt. a nem lakható, vagy csak felújítás után beköltözhető bérlakások felújítására?

Tudom, hogy hatályos szabályaink 25 napot írnak elő a válaszadásra, de tekintettel arra, hogy az Önnel is ismertetett helyzetben végzendő munkához van szükségem az adatokra, megtisztel, ha minél hamarabb rendelkezésemre tudja bocsájtani ezeket. 

Segítő tájékoztatását előre is köszönöm. 

Üdvözlettel: Komássy Ákos

Mint látható, feltettem négy kérdést, és tisztelettel jeleztem, hogy minél előbb húzzák elő a válaszadó aktát, így még az évvégi ünnepek előtt hasznosulhat az információ. 

„Természetesen” kivárták a hivatalosan előírt 25 napos határidőt, majd december 18-án (így karácsony előtt) megkaptam a választ, amelynek összesítését levélbe foglalták, részleteit (ami a lényeg lenne, ill. lett volna) pedig a levél mellékletébe... Melyet elfelej- tettek a levélhez csatolni.

Éljen a holdingosítás, éljen a profi információszolgáltatás!

Komássy Ákos

UPDATE 2015.12.21. 10:07 - Megjött. "Tisztelt Képviselő Úr! A 2015. december 18-án átküldött emailre reagálva elnézését kérjük hogy a csatolmány lemaradt, melyet ezúttal szíves tájékoztatásul megküldöm Önnek."

***

* Lábjegyzet a JóGaKözponthoz: Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt.-t, az egykori Kisfalu és sok más háttérintézmény jogutódját – elnöke után szabadon – a kerületben csak Ivett Zrt.-ként emlegetik...

A bejegyzés trackback címe:

https://mijozsefvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr438187946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása