A mi Józsefvárosunk

Nem egészen így képzeltem [292.]

2022. november 30. - Amijo

Újabb momentumos politikus lépett át a DK-ba. (Telex

Olvasom, hogy az ellenzéki politikusok egymás után lépnek át a DK-ba. Szilágyi Szabolcs miskolci jobbikos képviselő (akármit is gondoljunk arról, hogy egy egykor szélsőjobb- oldali párt politikusa ül át azokhoz, akik önmeghatározásuk szerint inkább a baloldalhoz húznak). Azután az erzsébetvárosi Szűcs Balázs és a csepeli Erdősi Éva a Párbeszédből, Déri Tibor és Bodrozsán Alexandra a Momentumból.

gyurcsany2022_1.jpg

Úgy terveztem, írok majd cikket arról, hogy gondolom pacifikálni az ellenzéki pártok egymáshoz való viszonyát, miután egy kis levegőhöz jutottam -- de lehet, hogy mire odáig eljutok, a dolog okafogyottá válik, mert a szóban forgó pártok összes meghatározó politikusa ilyen vagy olyan módon átül a DK-ba.

Nos, én nem egészen így képzeltem az ellenzéki pártok egymáshoz fűződő viszonyának rendezését.

Marosán Bence

A bejegyzés trackback címe:

https://mijozsefvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr5917991950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása