A mi Józsefvárosunk

A barátságtalan rendszerek… [183.]

… elriasztják a felhasználókat.

2021. december 16. - Amijo

 Nagyot csökkent az oltások száma az időpontfoglalás visszatérésével. (444.hu

Amikor a 3. oltásra ácsingóztam, fölmentem a regisztrációs felületre, bepötyögtem az irányítószámomat, megállapítottam, hogy a köv. két hétre időpont nem foglalható, és elszomorodtam. Amikor egy hét múlva próbálkoztam, akár ha lemásoltam volna az előzőt.

covid_oltas1.jpg

Hagytam is volna a fenébe az egészet, ha Vera nem ragaszkodik hozzá, hogy 3. neki- futásra ne adjam fel, hanem válasszak egyet az elérhető, közeli irányítószámok közül. Meg is kaptam az oltást, ahogy kell — és ebből kiderült, hogy a rendszerbe nem az én irányítószámomat kell bevinni, hanem abban az oltó intézmények koordinátái szere- pelnek, és azok közül kell választani. A bejelentkező lapon erre semmi nem utalt.

Anno egy teljes szemeszterben ismerkedtünk a távoktatás alapjaival — ez elég volt annak megértetéséhez, hogy az is egy komplett szakma, amihez érteni kell. Nem úgy megy a dolog, hogy odanyomok pár ablakot, és azokban logikusan elrendezem a dolgokat.

Mármint ahogy nekem logikus. Nekem, aki ismerem a rendszert, és mindent tudok róla. Használni viszont olyanok fogják, akik nem ismerik, és ráadásul nem is érdekli őket. Nem megismerni akarják, hanem használni...

Fügedi Ubul

A bejegyzés trackback címe:

https://mijozsefvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr5316785882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása