A mi Józsefvárosunk

832. Új év, régi gondok

2019. január 02. - Amijo

Ezúton kívánok boldog újévet azoknak, akik priviben kerestek meg problémáikkal, s azért csak nekik, mert egyébként külön nem szoktam senkinek, s más, ceremoniális ünnepekre se igen írok köszöntőket. Tehát néhány, hozzám írott kérdésre válaszolnék, röviden.

budahazy20180427.jpg

Mindenekelőtt elnézést azoktól, akiket a C8 - Civilek Józsefvárosért oldalra irányítottam a közmeghallgatás videóanyagának hozzáférhetőségéért; a linket ott valóban nem tették közzé, ellenben néhány beszámoló – többek közt az enyém is – foglalkozik az ott lezajlot- takkal. Az anyag az alábbi linken érhető el.

Válaszolnék arra a kérdésre is, hogy a fönt említett társulásnak én, személy szerint, nem vagyok tagja, de mint magát független civil szerveződésnek deklaráló csapatnak – már a nagyobb nyilvánosság lehetősége miatt is – szívesen írok az oldalukra a minket érintő kérdésekben. És igen, épp ezért azt a levelet is ott tettem közzé, amelyiket a közmeghall- gatásra fogalmaztam meg, s igen, azokat pedig nem és másutt sem, amiket különféle fölkérésekre, baráti szívességből írtam a hivatalosságoknak.

Idetartozik még, hogy a közmeghallgatásra írott polgármesteri válaszlevelet – amit itt és a C8 oldalán is olvashattok – egy újabb, dec. 19-i keltezésű levél is követett, amely konkrét megoldási javaslatokat helyez kilátásba néhány, régóta aktuális problémára.

Ezt már azért is hangsúlyoznom kell, mert a közmeghallgatáson engedélyezett időtar- tamban, nem tudtam minden problémára kitérni, s arra meg már remény se volt, hogy a felvetéseimre válaszoló Bozsik István Péter vagyonkezelő igazgató – khmmm – állításaira viszontválaszt adhassak. Aki azonban veszi a fáradtságot, és – ahelyett, hogy nekem tenne szemrehányást a föl nem sorolt problémák miatt – meghallgatja azt, amit kérdéseinkre a föntebb említett úr válaszolt, az láthatja, hogy ez a terep tök alkalmatlan efféle bonyolult ügyek megbeszélésére. Ez az állításom pedig fokozottan vonatkozik azokra az esetekre, amikor szemenszedett valótlanságokra kéne válaszolnom.

Tehát, néhány nap múlva, amikor már a Hivatal is kezd éledezni, beszámolok arról, hogy mit sikerült intézni a bérlakásokat érintő legsürgősebb ügyekben, és akkor megpróbálnék arra a kérdésre is kitérni, hogy mi az, ami ennyire "népszerűtlenné" teszi az egyre akutab- bá váló bérházügyet még azok körében is, akik pedig – néhány vonatkozását legalábbis – azt "zászlajukra tűzték."

Természetesen – mindkét részről – néhány doksi közzétételére is sor kerül ekkor, hisz a közmeghallgatáson a több bérlő megbízásából is föltett kérdéseinkre adott vagyonkezelői válasz nemcsak az én állításaimnak mond ellent, de mindazok értetlenül hallgathatták azt, akikkel együtt tavaly fölkerestük a KFT vezetőségét ez ügyben.

Budaházy Gusztáv

A bejegyzés trackback címe:

https://mijozsefvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr8214529170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása