Csak nem tud betelni a Kétfarkú Kutyapárt a Magdolna-negyed dadaista buszmegállóival, valamiért fontos lett nekik, hogy ne csak eszméletlen drágák, hanem netán használhatók is legyenek. Előbb esernyőket láncoltak a táblatartó oszlopokhoz (ezeket sajnos 2 nap alatt megette a helyi lakosság), a múlt héten meg tetőt eszkábáltak fölé, így aztán mostantól az esőtől/napfénytől is védenek – valamennyire.
(Fotó: Magyar Kétfarkú Kutya Part)
Ezekről az izékről különben a helyszínen eredetileg kint levő sárga tábla (nem tudom, még kint van-e), elárulta, hogy mindez egy "Kijelölt várakozóhely”, méghozzá ülőhelyekkel, támaszkodókkal, eső- és napvédelemmel. Meghogy a Mi buszmegállónk az EU által támogatott "Budapest-Józsefváros, Magdolna Negyed Program III” „"99-es busz kísérleti projekt” keretében készült az EU finanszírozásában.
Az erre a megállóra fordított összeg 458.350,- Ft volt, kivitelezője meg a AFV Kft. És mind- ezt a BME Urbanisztika Tanszék műhelyének oktatói és egyetemi hallgatói készítették – szintén a tábla szerint. Ebből különben még azt is megtudhattuk, hogy „a tervezők a jövőben folyamatosan fogják követni a megállók sorsát, működését és a megállóban zajló életet”. (Mint korábban kiderült, Alföldi György, Bach Péter és Kukucska Gergely voltak az objektum tervezői.)
Biztos hallottatok már ezekről az egészen szürreális, vagy legalábbis totálisan értelmetlen buszmegállókról, amiket a VIII. kerületben építettek nemrég. Merthogy a buszmegálló az nem pár cső, rajta táblákkal, hanem a buszmegálló egy olyan dolog, ami alá bele lehet állni, ha esik, de ezt inkább nem is magyarázom. További sikeres városfejlesztést kívánunk a Józsefvárosi Önkormányzatnak! (Kétfarkú Kutya Párt)
A megállóról több, még tavaly készült kép a fészbuk oldalunkon nézhető meg, ott nagyobb méretben is megcsodálható az összes briliáns műszaki- és művészeti megoldás. Egy biztos: az izéke eredeti állapotában esőtől, széltől nem véd, meg ronda is. De jó drága és a miénk.
***
A most következő héten meg kimegyünk megnézni, hogy milyen lett (?) az általunk ugyan finoman kritizált (baromságnak tartjuk), de a kint lévő tábla szerint július 6-án megnyíló Szeszgyár utcai meghosszabbítás. Mert gondolom az átadási határidőt szigorúan betar- tották, vagy ha mégse nem, akkor szóltak volna, ugye?...
LaMa