A mi Józsefvárosunk

239. Pofátlanul kampányolva

2014. szeptember 30. - Amijo

Hihetetlen pofátlanságba botlottam pár nappal ezelőtt. Történt ugyanis, hogy a Kőris utcában jártam a körzetemet, ahol is egy fideszes Kocsis Máté-Guzs Gyula szórólapra lettem figyelmes. Ez a szórólap nem akárhol volt, hanem egy vitrinszerű hirdetőtáblán belül, szépen elhelyezve.

pofatlan1.JPG

Ebben még nem is lenne semmi különleges, ha csak az nem, hogy ez a hirdetőtábla, a Budapest-külsőjózsefvárosi Református Egyházközség Lelkipásztori hivatalának hirdetője.

pofatlan2.JPG

Kaptam is az alkalmon, és gyorsan lefényképeztem, majd becsöngettem a kaputelefonon, és megkérdeztem, hogy "hogyisvanez”? Sajnálatos módon az illetékes nem volt elérhető, így csak a figyelmet hívtam fel arra, hogy ez a fajta politikai megnyilvánulás, talán nem illendő. Hol van már az Orbáni "térdre csuhások” mondás emléke? A hirdetőszekrényt amúgy zárt állapotban, és sértetlen lakattal találtam, a szórólap elhelyezése inkább szándékos „kirakatrendezésre”, mint véletlen bedobásra utalt, persze ezt mindenki döntse el a képek alapján.

pofatlan3.JPG

Kérdésemre, hogy engedélyezett hirdetésről van-e szó, vagy valaki esetleg illegálisan helyezte el a szórólapot, akkor nem, csak másnap kaptam választ. Ezt sem az illetékestől, hanem a hirdetőszekrényben elhelyezett figyelmeztető írásból, de legalább kiderült, hogy az ügyben Guzs Gyula pofátlanul járt el.

pofatlan4.jpg

Persze, ha a jövőben valahol feltűnne egy szabálytalanul elhelyezett szórólap, kiragasztott plakát, vagy más az Összefogás jelöltjeit besározandó kampányeszköz, akkor azt tudjuk be ennek a pofátlan stílusnak, és pofátlan képviselőinek, a helyi fidesznek.

Körmendi Gábor Attila

A bejegyzés trackback címe:

https://mijozsefvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr406747119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása