Vége a Gödöllői Erdei Vasútnak, októbertől nem jár többé. (Telex)
Remélem, valamennyien emlékszünk arra, amikor Magyarbasi egyik legfőbb kampányígérete a (főleg erdei) kisvasutak építése volt. Hatalomra kerülése után újra is nyittatott vagy tízet — no és persze meg is építtette a felcsútit. Ennek persze inkább propagandaértéke volt: nem a közlekedést szolgálja, hanem a NER-t. Azt szimbolizálja, hogy mostantól az van, amit ő akar, és mindenkinek együtt kell vele működnie.
Ezért aztán mára bezárták szinte az összes kisvasutat — a leggazdaságtalanabb felcsúti kivételével.
A gödöllői bezárása nem azért érint személyesen, mintha valaha is utaztam volna rajta (jövő tavaszra terveztem), hanem mert sok munkával az idén írtam meg róla a módfelett optimista cikket a wikibe.
Nemzeti parkjaink között van egy, amelyet kimondottan utálok: ez a Duna–Ipoly. A normális szakmai kezdeményezéseket gáncsolják, bulvár–divat szintű programokat reklámoznak, és fenntartják ezt a módfelett kártékony Pilisi Parkerdő [lószart] Gazdaságot.
A tranzakcióról a "parkerdő" honlapján semmiféle információt nem találtam.
Fügedi Ubul