A mi Józsefvárosunk

669. Aznapra sose (CBFM)

2017. szeptember 01. - Amijo

- Miért nem mentél egyből a jövő hétre?
- Mert akkor valószínűleg két hét múlva kerültem volna sorra. 

Ebben az országban nem lehet normálisan ügyet intézni. Ki van írva a hivatalos holnapra, hogy az xy hivatal, ahol aztán személyesen kiadják a szükséges papírt – máshol nem – hétfőn 16.30-ig tart ügyfélfogadást. Na, most igen ám, de kiderült, hogy csak időpontra lehet bejutni, csak úgy nem. Foglaljak telefonon. De ne a kapualjban, mert ott tilos telefonálni. "Ott a tábla!" Kimentem. Sikerült az időpont foglalás. "Aznapra sose adunk időpontot." Kaptam egy hét (!) múlvára...

hivatal3.jpg

Viccnek is rossz. De hát kongott az ürességtől a hivatal. Visszamentem hátha sikerül mégiscsak kikérni a papírt, amihez előbb át kell küzdenem magam a három troll biztiőrön. Nos, ekkor már 16.02-t jegyzünk s szinte tolonganak kifelé a dolgozók. Mondom, biztos páran előbb eljönnek. Hát nem.
- 4-ig vagyunk nem látja?
- De a honlapon 16.30 van.
- Az internet hülyeséget ír – szólt a szakszerű válasz az egyik őrtől.
- Aha, értem. Csodálatos a magyar közigazgatás. Lehet nem ártana frissíteni a honlapot. További jó munkát! Éljen a Fidesz meg a kormány...

P.s.: Akár ez is lehetne a "Csinovnyikok rémuralma" sorozat egy bájos része. Sajnos.

Camara-Bereczki Ferenc Miklós (CBFM) – Józsefváros, Magdolna negyed

UPDATE 2017. szeptember 4.: Egy öt (!) perces műveletre kellett egy hetet várni. Vicc. Ja, és 3 munkaállomáson fogadták a népet s bár mondtam, hogy időpontra jöttem láthatóan nem érdekelte az ügyintézőt…

A bejegyzés trackback címe:

https://mijozsefvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr3912797108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása