A mi Józsefvárosunk

561. A semmikről

2016. október 15. - Amijo

A 2016. szeptember 15-én összehívott képviselőtestületi ülésen feltettem néhány képviselői kérdést, így egyebek között arra is rákérdeztem, hogy mi lesz az Orczy téri remíz sorsa. Mint ismert, Kocsis Máté korábban kifejtette, hogy milyen jópofának tartaná, ha a leamortizált épületet – mint remízt – a BKV bezárná és felújítás után ugyanabban a házban kialakítanának egy kortárs könnyűzenei emlékhelyet, kvázi rockmúzeumot.

remiz1.jpg

A gondolat nem ördögtől való, így régóta vártuk kíváncsian, hogy mi történik a remízház- zal. De nem történt semmi, a hátsó (Magdolna utcai) homlokzat lepucolásán kívül, ezért rákérdeztem. Megkaptam a választ, amelyet mellékelek. A lényegi mondanivalója, hogy az elképzelésből nem lesz semmi, viszont igazából még a remízházzal sem történik semmi, mert az még mindig a BKV tulajdona, a villamoskocsikat nem viszik sehova, viszont cserébe az épülettel sem kezdenek semmit. De a jegyzői válasz okfejtéséből kiderül, hogy a jegyző szerint miért nem az önkormányzat hibája a semmi. Mármint ami a remízházzal történik.

Ugyanezen az ülésen kérdeztem rá a Józsefvárosi pályaudvar a Holocaust gyermekáldoza- tainak emlékhelyéül szánt egykori épületére is, pontosabban arra, hogy ha már egyszer a döntések megszülettek, az építménybe beleöltek egy csomó pénzt, mikor nyílik ott valami. Erre ott szóbeli válaszként azt kaptam, hogy miért az adott szakminisztérium az illetékes, így az önkormányzat mossa kezeit és nem is tudja, hogy mi fog ott történni és mikor. Tehát megint kifejtették, hogy miért nem az ő felelősségük a semmi. Mármint ami a Holocaust emlékközponttá átalakított házzal történik.

Józsefváros újjáépül. Vagy mit is csinál.

Komássy Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://mijozsefvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr2011809969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása